mandag 14. mai 2012

Arbeidsplassen min

Jeg må være verdens heldigste jente, har manglet en ting i leiligheten min, nemlig et skrivebord. Jeg har en fanastisk onkel som rett og slett har laget et til meg. Og enda bedre, det er akkurat slik jeg ville ha det. Helt enkelt og hvit høyglans. 

Og en ny TOLIX stol har jeg også fått i hus, til soverommet valgte jeg en hvit stol. Denne har jeg også kjøpt på Monica's Interiør på Kolbotn. Anbefaler absolutt alle å ta turen innom for en prat med Kolbotn's hyggeligste dame:)



Har pyntet med en gammel skrivemaskin som jeg har fått av mamma. 
PERFEKT.


Må jo også fortelle dere at det ikke blir eksamen på meg i morra. Har ikke blitt frisk, bare sykere. Men men ingenting å gjøre med deg. Får bare prøve å bli frisk til 17. mai.

Ha en fortsatt fin mandag





2 kommentarer:

  1. God bedring Fredrikke! Kjedelig å bli syk til eksamen, når man har studert for den! Men helsa først! God bedring. Og god 17.mai til dere. Det blir feiring her også :)

    Hilsen Mari i Australia :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mari, Koselig at du leser bloggen min:) Ha en super 17.mai feiring "down under" Klemmer

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...