onsdag 7. mars 2012

Pakke i posten- TIL DERE


 Jeg elsker å få pakker i posten, det er virkelig spennende. Denne gangen var den desverre ikke til meg, men syntes det da er like spennende allikevel. Den er nemlig til dere!!! 

Den ene gaven er en stor oppbevaringskurv eller bag, som rommer veldig mye. Denne kunne jeg virkelig tenkt meg selv, er helt perfekt til sommeren for å ta med absolutt alt du trenger på stranden, både til deg og   den lille. 

Pluss en liten ekstra gave. Som er vaskbare våtservietter. Super praktiske å ha med hvor enn du skal. Oppbevaringsposen har to rom, en for rene kluter og en for skittene. Posen er også vanntett.


Høres dette ut som noe du har lyst på?
Da er det bare å slenge seg på. Her er reglene:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger av Nola Rose på Facebook
2 lodd for å bli følger av bloggen min på Facebook
2 lodd for link på egen blogg eller å dele på Facebook
2 lodd for å bli følger
(bruk gjerne bildet over)

Du kan altså få 8 lodd totalt. Husk å skrive hvor mange lodd du tar og e-mailen din hvis du ikke har blogg:)

Trekning 31.mars

Lykke til alle sammen





19 kommentarer:

  1. 3 lodd :)

    ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS!

    SvarSlett
  2. Så spennende! 3 lodd til meg :)
    Ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!s
    Så spennende!! Jeg er med og ta 8 lodd!!
    Kommer tilbake på besøk!
    Jeg har en blogg-basar på gang, stikk gjerne innom og ta noen lodd hos meg!
    Fin kveld og morgendag til deg!!!

    Klem Fru Samuelsen:-))))

    SvarSlett
  4. Hei :-D
    Jeg vil gjerne være med på 4 lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Så kjekt :) Jeg vil gjerne ha 3 lodd (kommentar og følger på bloggen)
    Ta gjerne turen innom meg også, give away på gang der og :)

    Klem Linnea

    SvarSlett
  6. Jeg er gjerne med - trekker 5 lodd ( kommentar, følger både på blogg og facebook=

    Klem Byfrua:)))

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd,for kommentar og følger av bloggen.Kjempefin premie som jeg håper å bli den heldige vinner av.

    Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  8. Hei :) Jeg er med og tar 3 lodd :)
    Ønsker deg en herlig søndag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  9. 3 lodd til meg! :)

    FIN uke til deg! fine bilder av tulla med solbriller! ;)

    Klem

    SvarSlett
  10. Alin Mamen15 mars, 2012

    2 lodd til meg.. sjohei :D

    SvarSlett
  11. Så spennende giveaway:-)
    Jeg kommenterer, linker og liker Nola Rose:-) Så blir vel 4 lodd?

    SvarSlett
  12. Så flott premie! Jeg er gjerne med og tar 8 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/giveaway-hos-different-way-of-living.html

    Krysser fingrene.

    Bli gjerne med hos meg også om du vil!

    Klem

    SvarSlett
  13. Prøver vinnerlykken med 3 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  14. Hej!
    Jag är gärna med i din GIVE AWAY.
    1 lott, tack :)

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  15. Also I would like sign up for these super candy.
    5 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  16. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  17. Hei:) så flotte premier. Jeg tar 4 lodd. følger av Nola Rose på Facebook og følger av bloggen din på Facebook;)
    God påske!
    Klem

    SvarSlett
  18. 4 lodd her :-D
    mamlene.blogspot.com

    SvarSlett
  19. håper jeg ikke er for seint ute? prøver meg med 1lykkelodd;) ha en fin påske! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...