torsdag 12. januar 2012

Vellykket Oslotur

Turen i dag gikk veldig fint, jeg fikk meg meg hjem akkurat det jeg var ute etter.
Det ble sengetøyet til venstre(fra TURIFORM) som fikk være med meg hjem denne gangen


Gleder meg til å legge meg i sengen i den nye leiligheten, i dette deilige sengetøyet:)

Jeg plukket også med meg asjetter til wiik og walsøe samlingen min, i serien ALV.


Nå sitter jeg å teller ned timene, i morgen kl 14:00 eier jeg endelig min egen leilighet. Da gjelder det bare å pakke ned siste rest, før flyttingen starter i morgen.

4 kommentarer:

  1. Fint sengetøy! :) Skal selv innover til Oslo i helgen, tror nok det blir litt shopping!

    :)

    Klem herfra

    SvarSlett
  2. Kjempefint sengetøy!
    Så koselig blogg du har, og så søt ei jente på headeren! :)

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Gratulerer så masse med leilighet, det blir spennende!!
    Håper du får ei fin helg!
    Klem Martha, Eldens hage

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så koselig at du vil følge meg videre :)
    Jeg setter meg som følger her også, søt blogg :)
    Gratulerer med leilighet! Det er jo kjempegøy!
    Og jeg må si jeg liker smaken din..wik og walsøe er bare SÅ fint!
    Ha en herlig fredag :)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...