mandag 30. januar 2012

Stuen min

Ville vise dere noen detaljer fra stuen min. Noe av det jeg har pyntet med har stor verdi for meg. Skoene som jeg har her under bildet av Felicia, har tilhørt meg da jeg var liten. Synts det gir et personlig preg på det hele.




Her kommer ennda et av mine norgesglass, som egentlig finnes i alle rom snart:)






Lampen i stua, måtte jeg jobbe litt for. Hadde jo sett den i butikk en stund før jeg kjøpte den, og når jeg endelig fant den var det ikke like lett å få den med seg hjem. Det var Felicias farfar om var og hentet den, og måtte (nesten) sloss for å få den med seg ut av butikken. Heldigvis sto han på sitt, og nå står den og skinner i sofakroken.










Håper dere har en fin fin mandag








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...