tirsdag 10. januar 2012

Strikkedilla.... Igjen:)

Dette ble resultater av vesten jeg hadde strikket, fikk nesten lyst til å bare dekorere med to baller av garn.

 Da jeg først begynte å strikke i går, klarte jeg nesten ikke å stoppe.


Jeg har kommet ca halvveis allerede, så dette ser bra ut.
I dag er jeg og Felicia hjemme, hun måtte bli hentet i barnehagen tidlig i går, fordi hun hadde feber. Tror det desverre er en ørebetennelse som sniker seg på. Men hun er full av liv og glad uansett:)





2 kommentarer:

  1. Stilig dekor syntes jeg.
    Så vår vi håpe prinsessa blir frist fort som bare det.

    klem fra anita s

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! :) Legger med til som følger her jeg!

    God bedring til lille tulla!

    Klem Anine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...