søndag 8. januar 2012

Mye til overs

Når jeg har gått gjennom eske etter eske, så har det dukket opp masse som er til overs. Det passer ikke i kaste bunken, ikke gi bort bunket og heller ikke i selge bunken. Hva gjør jeg med dette? Jeg vil jo heller ikke beholde det, for det er ikke noe jeg vil ha i den nye leiligheten.
Hmm må vel bare bite i det sure eple og kaste det, kanskje noe blir gitt bort. Må bare finne de rette pesonene å gi det til..

Syntes det bare blir mer og mer vanskelig å flytte. Men som sagt, så er det sååååååååå verdt det. Og jeg teller ned dagene. I dag er det kun 5 dager igjen:)

1 kommentar:

  1. Hva om du f.eks. kontakter Fattighuset i Oslo og spør om de kan ha bruk for det?
    Eller Fretex eller din lokale bruktbutikk?
    *gjenbrukstroll*
    Lykke til med pakking og flytting! Og god tur til India.
    Et pakketips kan forøvrig være vakuumposer som du kan kjøpe og pakke klærne inn i? Noen av de krever støvsuger til å trekke ut lufta med, men det finnes også en type poser som man bare ruller fra den ene kortsiden og mot den andre kortsiden der ventilen sitter... Husker ikke hvor jeg så det, da...

    Takk for titten i bloggen din. :) Den er koselig!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...