fredag 13. januar 2012

Lykkelig på fredag den 13.

Da er leiligheten endelig min:)
Det var så herlig å ta i mot nøklene, men jeg har nok ikke forstått helt ennå at den er min.
Det ble litt forandringer mens vi var der, det gikk ikke å rive den veggen jeg hadde tenkt til å rive for å lage to soverom. MEN det ble en enda bedre løsning. Soverommene blir litt mindre, men det betyr også at jeg får et walk-inn closet:) Noe jeg jo har drømt om lenge. Så jeg syntes ikke det gjør noe at soverommet blir litt mindre.

Vi er godt i gang med flyttingen, og i morra kommer det en vegg opp på soverommet, for å dele det i to.
Alt dette er så spennende.

Jeg tok selvfølgelig noen bilder, men jeg la igjen kameraet i den nye leiligheten. så får vise dere senere.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med leilighet , så herlig! Lykke til med flyttingen;))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...