onsdag 4. januar 2012

Kaos i heimen

Enda en dag med mere rydding. Det er kjempe deilig og kaste ting som bare har ligget i skapet og støvet ned. Alt jeg ikke har bruk for skal ut. Men det som r litt kjedelig er alt kaoset det skaper. Søppelsekker med klær og pappekse etter pappeske er stablet rundt i leiligheten. 
En ting er hvertfall sikkert og det er at ejg ikke liker å bo i kaos. Men jeg ser på den posisitive siden, og det er selvfølgelig at det bare er 9 dager igjen til jeg overtar leiligheten. 
Jeg tenkte å legge ut bilde av kaoset her, men fant ut at det ikke var noe vits. for min del leser jeg interiørblogger for å se hvor fint folk har det hjemme. Og da er det ikke såflaterende og se på pappesker og søpplsekker. Dessuten vet jo alle hvordan en svart søppelsekk fylt med klær ser ut:)

Håper dere har en fortsatt fin uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...