mandag 9. januar 2012

India-februar

Som jeg har nevnt tidligiere så reiser jeg og Felicia til India i februar. Har allerede vært der mange ganger, men nå er det syv år siden jeg var der sist. Jeg gleder meg utrolig mye. Har allerede lagt planer om hva jeg skal kjøpe. Noe som jeg hvertfall skal lage plass til i kofferten, er noe jeg kan ha i stuen, selv om det ikke er helt min stil med masse farger, så håper jeg at jeg finner en spesiell ting som kan få en hedersplass i stuen.
Er jo stolt av at jeg også kommer fra India:)



En slik kunne jeg gjernehatt hjemme, men tror ikke den får plass  til den i kofferten:)



Jeg skal hvertfall ta masse bilder når jeg er der:) 
Men kkurat nå er det overtakelse av leiligheten som gjelder. Kun fire dager igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...