mandag 9. januar 2012

Herlig mandag

Endelig mandag, og det betyr at det kun er 4 dager til jeg overtar leiligheten, dagene går så fort. 
I dag har jeg ringt å bestillt vaksinasjonstime til meg og Felicia, grøss og gru. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, men når "premien" er å reise til India i februar, så skal jeg pine meg gjennom noen sprøyter.

Sitter her med kaffekoppen i hånden, og leser mine faste blogger. I bakgrunnen står radioen på full guffe.
Har egentlig ganske mye å gjøre i dag( noe jeg har hverdag egentlig), men vet ikke hvor jeg skal begynne. Siden flytte dagen nærmer seg med stormskritt, burde jeg kanskje bli ferdig med pakkingen snart.

Noen som har tips til hvordan man pakker effektivt?

Ha en fantastisk flott mandag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...