mandag 30. januar 2012

Er jeg din nye faste leser?

Det at jeg er uten nett hjemme, gjør meg gal. Jeg har jo mobilen med det er liksom ikke det samme. Jeg rett og slett er avhengig av internett. Jeg får ikke oppdattert meg om skolen, jeg får ikke lest mine vanlige blogger, og ikke minst jeg får ikke blogget. 

Og når jeg da i tillegg har vært syk, så har jeg heller ikke vært på skolen (hvor det er nett), så har ikke hatt den muligheten til å komme meg på nett heller.

I skrivende øyeblikk har jeg lurt meg inn hos mamma og pappa. Det er herlig å kunne lese gjennom mine faste blogger, og generellt bare surfe litt på nett. 

Så da sitter jeg har da, med kaffe koppen i hånden og leser blogger. Vil du at jeg skal lese din blogg? Legg igjen en kommentar, så titter jeg innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...