fredag 27. januar 2012

Detaljer fra kjøkkenet

Da har jeg kommet meg til et sted med internett, og jeg husket kameraet mitt. Jeg har nå ligget hjemme i en uke med streptokokker. Noe som jeg må si er svært smertefullt.

Men så har jeg jo så veldig lyst å vise dere leiligheten min. Har allerede bestillt trålæst nettverk, men det kan ta opptil 1 mnd før jeg får det installert.

Jaja, her kommer hvertfall noen detaljer fra kjøkkenet mitt.

Denne vekten har jeg  fått av mamma, hun har hatt den i maaange  år, og det var litt vankelig å finne den, men hun fant den til slutt og nå står den og pynter opp kjøkkenet mitt



Jeg har så ufattelig mange norgesglass, jeg elsker norgesglass, bruker den til alt mulig, både til oppbevaring og pynt. Og jeg hsr dem i alle mulige slags størrelser.


Potet raspen finn også være med på flyttelasset.


Denne oppskriften på veggen, hang allerede på kjøkkenet. Jeg sytes det var kjempe fint, og valgte derfor å beholde den. Så når jeg skal bake focaccia så kan jeg bare lese fra veggen:)


Jeg tenkte å legge inn et par planlagte innlegg, slik at det blir litt blogging selv om jeg ikke har internett hjemme:)

Ha en super helg, selv har jeg barnefri :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...