torsdag 8. desember 2011

Engelen min i snøen

Herlig, herlig, herlig sier jeg bare. 
Etter barnehagen i dag var vi ute å lekte i snøen. Felicia syntes det var super morsomt å leke ute i snøen. 
Og må jo dele med dere noen koselige bilder jeg tok:)

Selvfølgelig måtte vi lage snøENGLER, dette er Felicia sin.
(Foto tatt av Fredrikke)

Smake på SNØ er alltid populært!!
(Foto tatt av Fredrikke)

(Foto tatt av Fredrikke)

Ogå tok jeg noen bilder rett uten for døren, som jeg syntes ble kjempe fine
(Foto tatt av Fredrikke)

(Foto tatt av Fredrikke)

 Dette bildet er tatt fra kjøkkenvinduet mitt, det er så koselig med snø(sier sikkert ikke det samme i morgen når jeg må dytte barnevognen til barnehageng, gjennom all snøen,hehe)
(Foto tatt av Fredrikke)

Ha en fortsatt fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...