onsdag 16. november 2011

TO MÅNEDER

Nå er det bare 2 måneder til jeg tar over leiligheten, og jeg tror jeg faktisk gleder meg mer til den dagen enn til julaften. Det skal bli så deilig å ENDELIG kunne flytte inn i min egen leilighet.

Desverre så blir det lite jul her i hus. Siden jeg allerede har begynt å pakke ned ting. Julaften er det vel fullt av pappesker her i huset.

Nå er jeg midt i eksamensperioden, så her blir det lesing for alle penga. Selvfølgelig skal jeg prøve å få blogget, men hvis det ikke kommer noen innlegg fra meg, så vet dere hvertfall hvorfor:)

Akkurat nå ligger det en skål med NOKA-sjokolade shake i fryseren. Jeg prøvde det i går kveld, og tror jeg allerde har funnet favoritten min. NAM NAM sier jeg bare:)

Ha en fortsatt fin Onsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...