onsdag 2. november 2011

Lopper

Hei, hei. Nå er det en stund siden jeg har blogget, men jeg har en god grunn. Har vært veldig opptatt med en eksamens innlevering på skolen, pluss at jeg har en litt små syk jente.

Må bare fortelle om et loppemarked jeg var innom på lørdag. Det var så mye fint der, og pengene forsvant fort.
Her er noe av det jeg kjøpte:

Denne amerika kofferten falt jeg for med det samme.
(foto tatt av Fredrikke)

(foto tatt av Fredrikke)

Fikk også med meg disse bøkene
(foto tatt av Fredrikke)

Også dette settet da, har alltid hatt lyst på et slikt sett, og endelig fant jeg et som var helt perfekt
(foto tatt av Fredrikke)

Jeg kjøpte også en ting på OMA, men den fortjener nesten et eget inn legg.

Er du stor fan av loppemarked?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...