lørdag 12. november 2011

Herlig lørdag

Hei hei alle sammen.
Dette er bare en helt herlig lørdag. Jeg og Felicia har hatt en sikkelig kosete start på dagen. 

(Foto tatt av Felicia!!)

Nå når hun tar en liten lur, benytter jeg annledningen til å titte litt på LIVING sine nettsider. Jeg skal jo på bloggtreff neste mandag, og tenkte å gjøre noen innkjøp til leiligheten. 

(Foto fra Living)

Jeg tror dette er sofaen min:) Har ikke helt bestemmt meg ennå, men er ganske sikker på at dette er sofaen jeg skal ha i den nye leiligheten.

Når Felicia våkner så skal vi på butikken og hente bananesker, føler det er på tide å begynne sikkelig å pakke ned ting og tang. Egentlig så kunne jeg tenkt meg å pakke ned hele leiligheten i dag, men det er jo litt tidlig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...