mandag 7. november 2011

Give away

Da er det tid for min aller første give away. Jeg har gleden av å lodde ut 2 gaver i samarbeid med nettbutikken MOLLYS . Ingenting er som litt julepynt i posten på denne tiden av året. 3 av slike julekuler kan bli dine:



Slik kan du bli med i trekningen:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger av bloggen min på Facebook
1 lodd for å bli følger av MOLLYS på Facebook
2 lodd for link på egen blogg eller å dele på Facebook
(bruk gjerne bildet over)

Du kan altså få 5 lodd totalt. Husk å skrive hvor mange lodd du tar og e-mailen din hvis du ikke har blogg:)


Trekning 1. desember

Lykke til alle sammen:)

54 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med på trekningen med 1 lykkelodd :-) Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerner være med :-D
    Supersøt premie!
    Trekker 3 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Hei : )

    5 poeng her :)

    Håper alt er bra med deg!

    Tone

    SvarSlett
  4. Nå har jeg likt bloggen din og Mollys på facebook, delt innlegget ditt om dette fra/på facebook og kommentert her.

    Tror det blir 5 lodd:)
    Koselig med en liten loddtrekning ^^

    - Lettie's Dukkehus

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med. Tar 1 lodd og håper det er lykkeloddet :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  6. blir 3 lodd på meg :) de 3 første ;)

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Blir gjerne med, ett lodd på meg. :)

    SvarSlett
  8. 5 lodd på meg gitt !!
    Håper alt står bra med deg :)

    tinaec@online.no

    Klem fra Kristina

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med i trekningen. 3 lodd tar jeg med meg. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  10. Der nle jeg facebookfan hos Mollys, og jeg håper på to lodd, smil!

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei :)
    Jeg vil veldig gjerne delta med 3 lodd (følger på begge sidene + kommentar)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei!

    Så utrolig flotte premier! Jeg er med og prøver lykken med 5 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-fredrikke.html

    Krysser fingrene ♥

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  13. heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med på full pott, 5 lodd:)

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-differen-way-of-living.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  14. 1 lodd på meg da! :) bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  16. 5 lodd på meg- jeg deler på facebook!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  17. Da blir det fem lodd på meg!
    Konkurransen er delt på min fb-side.
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  18. Liker siden din og Mollys på facebook og deler i tilegg link på facebook så 5 lodd :)
    Spennende :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  19. Det var flott julekuler:)

    Tar 2 lodd.

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  20. 5 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  21. 5 lodd til meg : )
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  22. ♥♥♥••♥♥♥ God kveld ♥♥♥••♥♥♥

    - Og takk for en fin blogg =))



    ► jeg er følger; både av bloggen og de to facebook sidene
    ► har delt link, samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    ► 5 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin tirsdagskveld =)

    Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  23. Hei du!
    jeg tar gjerne 1 lodd av deg:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  24. 2 lodd på meg :) kjempefin premie!! krysser fingrene:) hilsen sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Jeg blir med, tar 1 lodd :)



    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  26. Jeg er med :D deltar med 5 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  27. Heisann:)
    Jeg vil gjerne være med:)
    Tar 3 lodd (link + kommentar)

    Ha en fantastisk helg!
    Klem Mari

    SvarSlett
  28. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    ღ Jeg blir med tar 5 lodd og håper ett er ett vinner lodd c",). Kjempe fin blogg,føølger med deg videre og ønsker deg en kjempe fin høsy & vinter.
    Hilsen Monica i Bergen ღ
    ˙·٠•●♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●•٠·˙-

    SvarSlett
  29. Jeg blir med :o) ett lodd.

    SvarSlett
  30. Har kikket litt rundt inne her, og gleder meg til å følge med på hvordan du får det i leiligheten :) Jeg prøver lykken med 3 lodd (kommentar + link)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  31. Jeg vil også være med! 1 lodd til meg;)!

    SvarSlett
  32. Hei,
    Jeg vil være med!
    Trekker 5 lodd, jeg, og håper på det beste :)
    Lykke til alle sammen!
    Klem <3

    SvarSlett
  33. Hei anonym, hvis du vil være med i trekningen så må du enten legge igjen e-mail adresse eller blogg adresse. Ellers blir det litt vanskelig å få kontakt med deg hvis du vinner:)

    SvarSlett
  34. Så flott! Jeg vil gjerne være med ;) 3 lodd til meg da. Kommentar og link fra bloggen min ;) Jeg har også en give away gående, bli med hvis du vil :D ha en fin kveld Hilsen Nina

    SvarSlett
  35. Kjempe fine julekuler :0) Prøver lykken med ett lodd jeg.

    klem Jane

    SvarSlett
  36. Hei,
    er med :)
    Tok 3 lodd jeg ! :D
    Klem

    Vilde_rokne@hotmail.com
    vilde andrea rokne

    SvarSlett
  37. Kjemefin :) Tar tre lodd.

    SvarSlett
  38. Tack för en jätte härlig ny blogg för mig. Jag är gärna med och tävlar med 5 lotter.
    Satt mig som följare till addifferentwayofliving och följare på Molly.
    Mitt namn Anette Carlsson.
    Har delat tävlingen på min face book anette carlsson från addiffrentofliving face book.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvarSlett
  39. Jeg frister lykken med tre lodd!
    Ha en strålende uke :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  40. Hei, så spennende, Jeg tar 3 lodd ;-)

    SvarSlett
  41. Jeg vil gjerne delta, og trekker 5 lodd! Deler på Facebook.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  42. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  43. Hei.
    Nydelige kuler.
    Jeg er med;)

    Ha en fin uke videre

    fra Ann-M.

    SvarSlett
  44. Deltar gjerne i trekningen med 5 lodd :)

    Ha en finfin dag !

    Mvh
    Bente
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  45. Heisan !!

    Koselig blogg og en herlig liten prinsesse du har :))
    Liker på FB og kommentar, så 2 lodd til meg !!
    Nydelig julekule..

    Klem Heidi

    SvarSlett
  46. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Hei! :)
    Så fin premie, melder meg på med 1 lodd jeg. :-)

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    Mvh Katrine

    SvarSlett
  48. Jeg tager 5 lodder :)
    Mvh. Jeanne
    jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Å jaaa jeg vil veldig gjerne være med. 1 lodd til meg. Ha en fin førjuls tid. Klem fra thora.

    SvarSlett
  50. Hei!

    Jeg vil gjerne delta!
    Trekker 5 lodd.
    Deler på Facebook med over 700 venner.


    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  51. Hei:)

    Jeg vil gjerne delta med mine 5 lodd:)

    God advent!

    Michelle
    michellenibe@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Jeg slenger meg med på tampen og tar gjerne 3 lodd!
    Ønsker deg en fin førjulstid :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...