tirsdag 15. november 2011

GIVE AWAY fra KWV Design


Jeg har gleden av å kunne dele ut ennå en GIVE AWAY. Denne gangen lodder jeg ut 3 gaver i sammerbeid nettbutikken KWV Design . Selv har jeg forelsket meg helt i lyslykten, men her kan du jo se hva du kan vinne:
(Foto laget av Fredrikke)

Det du kan vinne er altså:
1 stk Rusty lyslykt liten, verdi 199,-
1 stk 2 pk Himla kjøkkenhåndklær i 100% lin, verdi 199,-
1 stk Holmegaard kongle julepynt, verdi 129,-

Det blir samme fremgangsmåte som forrige gang:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger av bloggen min på Facebook
1 lodd for å bli følger av KWV på Facebook
2 lodd for link på egen blogg eller å dele på Facebook
(bruk gjerne bildet over)

Du kan altså få 5 lodd totalt. Husk å skrive hvor mange lodd du tar og e-mailen din hvis du ikke har blogg:)


Trekning 10. desember

Lykke til alle sammen


41 kommentarer:

  1. så koslig premie, er med på denne med 1.lykkelodd :)
    Ha ein fortsatt fin dag!
    Henriette

    SvarSlett
  2. Så flotte gaver du skal dele ut. Jeg har ikke egen blogg enda, men det kommer, så da blir det 3 lodd på meg :-) Krysser fingre og tær!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  3. 2 logg på meg denne gangen! Kommentar, og liker siden din :)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Gode klemmer fra Tone
    tonesandhalla@gmail.com

    SvarSlett
  4. Slenger meg mer her også jeg, fine premier :D
    3 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. da prøver jeg meg her også da ;) 1 lykkelodd til meg ;) ha en fin kveld videre klemmer fra Nina

    SvarSlett
  6. Herlige gaver! Jeg frister lykken med tre lodd :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Så nydelig gave! Jeg blir med. 3 lodd tar jeg med meg. Ha en fortsatt flott uke. Vennlig hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  9. Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene :-D

    theakristine.mail@gmail.com :)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Jeg vil veldig gjerne delta med 3 lodd (kommentar+følger+facebook).

    Herlige premier!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Da ble det 2 lodd på meg:)

    marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg trekker fem lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  13. 1 lodd på meg da!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei, hei!

    Jeg vil gjerne delta og trekker 5 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg tar med meg fem lodd hos deg.
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  16. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    ღJeg blir med,tar 5 lodd med meg og håper at kansje ett av dem er ett lykke lodd c",)
    Ønsker deg en riktig fin Høst & Vinter
    Hilsen Monica i Bergen
    ˙·٠•●♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  17. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 5 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  18. 5 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  19. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  20. Følger og deler linken på facebook - 3 lodd : )

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  21. Hei!
    Jeg blir gjerne med. Tar 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er med :D deltar med 5 lodd :) deler på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  23. Hei,

    Jeg deltar med 5 lodd, jeg, og håper på det aller beste svaret man kan få i en konkurranse :)

    Lykke til alle sammen!

    Klem <3

    SvarSlett
  24. Så mange fine ting :) Tar tre lodd. God helg!

    SvarSlett
  25. Jeg er med og tar 5 lykkelodd. Delt på facebook.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  26. Är gärna med och tävlar, är följare hos dig och KVW design och jag har delat tävlingen på face book via din face book.

    anette carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  27. Hei. Så flotte premier, tar gjerne 3 lykkelodd (kommentar og link).
    Ha en fin søndag.
    Elizabeth.

    SvarSlett
  28. God kveld!

    FinFIN blogg du har! ;)

    Jeg tar et lodd og håper vinnerlykken slår min vei.... ;)

    Gooooooooood uke! ;)

    Kjersti ;)

    kjerstihaukland@msn.com

    SvarSlett
  29. Hei, så spennende. Jeg tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  30. Hei
    Jeg tar 1 lodd. Likte konge-pynten utrolig godt:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    Katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Hei! Hei!

    Jeg vil gjerne delta, og trekker 5 lykkelodd.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  33. Fine premier, tar gjerne et lodd!
    - Helle (winterbarn@gmail.com)

    SvarSlett
  34. Jeg tager straks 5 lodder, også er jeg også blevet fast følger her... Glæder mig til at følge dig :) mvh. Jeanne
    jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hei!
    Jeg håper på vinnerlykke med et stakkars lite lodd!!
    Hilsen Elisabeth
    (elisabeth.wiik@me.com)

    SvarSlett
  36. heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd :)

    klem fra swimzy
    swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  37. 1 lodd på meg :)

    Jorunn - jmo92(at)live.no.

    SvarSlett
  38. PRøver lykken med 3 lodd jeg:)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  39. Flotte gaver :)

    1 lodd på meg


    tanita89@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne bli med!
    Får ikke til å kopiere bilde her hos deg. men deler på FB :)
    Så takker ja takk til 4 lodd :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...