torsdag 10. november 2011

Garderobeskap

Har begynt å titte på noen garderobeskap, for selv om det er to garderobeskap i leiligheten, så har jeg lyst på nye som er litt mer organisert. Selv om jeg drømmer om et stort walk-in-closet, så blir det nok ikke det på noen år, men det er jo alltid lov å drømme seg litt bort.



Jeg har tittet på PAX løsningen fra IKEA, som skal være solid, og svært organisert.



Jeg tror så absolutt dette kan være noe for meg. 

Har du erfaring med slik garderobeløsning?

2 kommentarer:

  1. Kjenner mange som har PAX løsninger, og de skal være fantastiske! Du har jo alt av muligheter!

    Helgeklem fra Tone :)

    SvarSlett
  2. heia :)
    Pax innredningene er kjempe bra, god kvalitet og veldig organisert, og til en billigere penge ;)
    Kan også designe eget på hjemmesidene til IKEA og se ann hvordan du ligger på priser.

    Klem fra Lise ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...