onsdag 23. november 2011

Bilder fra bloggtreffet

Da er eksamen overstått, og deilig var det. Nå skal jeg vise dere noe av det jeg kjøpte på bloggtreffet, slik som jeg lovte.

Tok ikke så mange bilder fra butikken, men det ene bildet jeg tok, gav meg sikkelig julestemmning:)

 (Foto tatt av Fredrikke)

Her er trollhaselen, som jeg skal henge leker fra og ha på rommet til Felicia.

 (Foto tatt av Fredrikke)

  (Foto tatt av Fredrikke)

Også fant jeg lykter til å ha på mitt rom, jeg kjøpte faktisk åtte stykker:)

  (Foto tatt av Fredrikke)

Fant endelig en lampe jeg virkelig likte, Felicia er litt mørkeredd så da passer denne lampen bra på veggen inne hos henne.

  (Foto tatt av Fredrikke)

  (Foto tatt av Fredrikke)


Dette er noe av det jeg fikk i goodiebaggen, ble kjempe glad. Men vet ikke helt om jeg skal beholde det selv, eller gi det til leserene mine. Vil jo være snille med dere:)
  (Foto tatt av Fredrikke)

 (Foto tatt av Fredrikke)


Er dette noe dere kunne tenkt dere?

Dere kan ta en titt på LIVING sin blogg for å se flere bilder fra treffet.

Ha en fortsatt fin kveld:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...