fredag 14. oktober 2011

Bergans Orginal

Akkurat nå koser jeg meg i Engerdal, litt forbi Trysil. Jeg sitter her på hytta til mamma og pappa, og titter på tingene rundt meg. Det er så masse ting her som jeg har litt lyst til å legge i baggen min når jeg drar hjem på søndag. Ta for eksempel denne:
 (Foto tatt av Fredrikke)
 (Foto tatt av Fredrikke)
 (Foto tatt av Fredrikke)
(Foto tatt av Fredrikke)


Jeg er ikke sikker på hvor gammel den er, men Bergans sluttet å lage den rundt 70-tallet, så den er hvertfall 40 år gammel.
Kanskje mamma ikke merker det, hvis jeg tar den med meg? Den hadde jo passet perfekt hjemme hos meg:) Vet at du leser dette mamma, så slapp av skal la den ligge:)

Ha en fortsatt nydelig fredagskveld.

1 kommentar:

  1. For en flott sekk! :)
    Husker godt min bestefar hadde en slik når jeg var liten. ;)
    Ønsker deg en fin helg. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...